Alla inlägg den 13 mars 2017

Av Annica - 13 mars 2017 23:52

Den här veckan e den sk "tredje" veckan.. jag lever ju bara tre veckor i taget å nu har den värdelösa skitveckan kommit.. :-(
I morgon e de dags för provtagning mm, på onsdag läkarbesök, på torsdag behandling å på fredag läkarbesök igen..
Har ingen lust alls att ta prover i morgon... cancermarkören har ju dom senaste månaderna ökat för varje provtagning så den här gången skulle jag gärna vilja slippa de...
Likaså läkarbesöket på onsdag...
Då ska vi tydligen diskutera strålning å ny omgång med cellgifter å jag VILL VERKLIGEN INTE DE!!
Känns som att jag skulle kunna göra vad som helst om jag slapp strålning å cellgifter... :-/
Jag har redan gjort min omgång med cellgifter, de räcker nu.. jag vill inge mer... :-(
Jag orkar inte med en omgång till..
Nu har ju tom håret växt ut ordentligt..
De måste gå att fixa ändå, utan cellgifter för jag pallar inte de igen..
Den här sjukdomen e en riktig jäkla skitsjukdom.. :-/
Den e ju så jäkla lömsk.. man tror den e borta men precis som gubben i lådan så dyker den upp igen.. :-(
Jag hatar den..
Håll era tummar å tår å be till alla högre makter som finns att mina prover är bra i morgon..!!
Nu ska jag sova så jag avslutar som vanligt med kloka ord.. natti, natti :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards