Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Annica - 8 juni 2010 20:07

                         


Hej alla =)


Nu var det längesedan jag skrev här och först vill jag börja med att tacka för alla mail och kommentarer att ni saknar min blogg, det blev jag jätteglad över =)


Sen så kommer det bli lite dåligt med bloggandet nu en tid framåt och för att göra en lång historia kort om vad som har hänt så kommer den här:


För ca 2 v sedan ramlade jag av min ena häst och fick efter det extrem magsmärta och senare blev smärtan i magen bara värre och värre och jag hade så ont så jag inte ens kunde lämna sängen plus att jag spydde blod...
Åkte upp till Ackis och blev inlagd för olika undersökningar bla gastroskopi som inte visade på någon "större" blödningskälla...

Nu har jag varit hemma ca 1 v och har fortfarande haft så extremt ont i magen så jag har inte ens varit utanför dörren förrens i dag, har knappt kunnat äta pga värken men har i alla fall inte spytt dom senaste dagarna  

Ibland undrar jag om det kanske hade varit bättre om jag inte tjatat mig hem så tidigt från sjukhuset, men, men... nu är det som det är... hade jag varit kvar så hade dom ju kollat allt på en gång i stället för att jag får åka som en jojo på dom olika undersökningarna...


I dag har jag i alla fall varit hos hästarna och det var såååå kul att träffa dom igen =)

Men jag undrar om det var ömsesidigt för det enda dom hade tid med var att äta, äta och åter äta ;-)


Min älskade sambo Stefan är värd årets ros  jag vet inte hur jag skulle ha klarat mig utan dig, tack för allt du har gjort, mockat varje dag, fixat sommarhagen mm...

ÄLSKAR DIG  


Så nu vet ni alla varför mitt bloggande bara upphörde helt plötsligt plus att jag inte kommer blogga lika flitigt nu förrens jag blir frisk... men sen ska jag fortsätta att skriva om ridkonsten förr och nu =)


Må så gott nu alla och sköt om er !


Kramar

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards