Alla inlägg den 26 mars 2016

Av Annica - 26 mars 2016 02:35

Jaha.. då har de jag fasat som mest över hänt... :-(

Har ju den senaste tiden haft enorm ryggvärk så fick tid för magnetröntgen vilket jag va jätteglad över, nu äntligen skulle jag få hjälp ? dock hade jag väl aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig röntgensvaret.. tror inte riktigt jag har fattat de ännu.. 
Tumör.. stor tumör.. 14 cm stor tumör.. 
WHAT..!! ?
Kan ju inte va möjligt.. men de va de tydligen..
Förmodligen blir de operation nästa vecka då dom ska plocka ut min "nya vän".. 
Jag har nånting med ryggen oxå som heter schmorls noduli vilket han snabbt sammanfattade med att de e som många små diskbråck, han trodde de va de som orsakade min ryggsmärta plus att de kan vara tumören som trycker på nerverna.
Vilken jäkla käftsmäll..!! 
Hade jag ju aldrig kunnat tro.. 
Dom 2 senaste dagarna nu har varit fyllda med tårar, tankar, ångest mm.. jag e livrädd för hur detta ska gå.. tänk om de inte går nå bra.. hur faan skulle Stefan klara de.. hoppas vi slipper fundera över de.. 
Annars får jag ju träffa min förra häst, "Dartan"... dåligt skämt.. jag vet.. mitt sätt att hantera allt jobbigt i livet, skämta.. sarkastisk.. 
Jag e så tacksam över mina fina vänner, speciellt Marie och Cornelia, ni har varit fantastiska, trots att dom har mycket i livet så har dom låtit mig få vara hemma å smälta detta, dom har skött stallet helt å de betyder jättemycket, de e såna här tillfällen vänskapen prövas å jag har fått så mycket kärlek även från håll jag aldrig trott jag skulle få å även tvärtom oxå, vänner jag trodde jag hade verkar fullständigt skita i de som drabbat mig, men då vet jag vilka å vad jag ska lägga min energi på. 
Håll alla tummar å tår för mig nu att allt går bra, tack!
Glad påsk :-)

Av Annica - 26 mars 2016 02:34

Jaha.. då har de jag fasat som mest över hänt... :-(

Har ju den senaste tiden haft enorm ryggvärk så fick tid för magnetröntgen vilket jag va jätteglad över, nu äntligen skulle jag få hjälp ? dock hade jag väl aldrig i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig röntgensvaret.. tror inte riktigt jag har fattat de ännu.. 
Tumör.. stor tumör.. 14 cm stor tumör.. 
WHAT..!! ?
Kan ju inte va möjligt.. men de va de tydligen..
Förmodligen blir de operation nästa vecka då dom ska plocka ut min "nya vän".. 
Jag har nånting med ryggen oxå som heter schmorls noduli vilket han snabbt sammanfattade med att de e som många små diskbråck, han trodde de va de som orsakade min ryggsmärta plus att de kan vara tumören som trycker på nerverna.
Vilken jäkla käftsmäll..!! 
Hade jag ju aldrig kunnat tro.. 
Dom 2 senaste dagarna nu har varit fyllda med tårar, tankar, ångest mm.. jag e livrädd för hur detta ska gå.. tänk om de inte går nå bra.. hur faan skulle Stefan klara de.. hoppas vi slipper fundera över de.. 
Annars får jag ju träffa min förra häst, "Dartan"... dåligt skämt.. jag vet.. mitt sätt att hantera allt jobbigt i livet, skämta.. sarkastisk.. 
Jag e så tacksam över mina fina vänner, speciellt Marie och Cornelia, ni har varit fantastiska, trots att dom har mycket i livet så har dom låtit mig få vara hemma å smälta detta, dom har skött stallet helt å de betyder jättemycket, de e såna här tillfällen vänskapen prövas å jag har fått så mycket kärlek även från håll jag aldrig trott jag skulle få å även tvärtom oxå, vänner jag trodde jag hade verkar fullständigt skita i de som drabbat mig, men då vet jag vilka å vad jag ska lägga min energi på. 
Håll alla tummar å tår för mig nu att allt går bra, tack!
Glad påsk :-)

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards