Alla inlägg den 22 maj 2016

Av Annica - 22 maj 2016 00:03

Det blev som jag misstänkte redan i går, jag fick ett bakslag i dag... men på ett sätt så gör de inget för de va så kul i går, gjorde så jag mådde bra i huvudet :-)
Planen va att jag skulle jobba Gaya lite i dag men icke sa nicke, så blev de inte... i dag har jag mest vilat, vilat å åter vilat men en positiv sak jag märkt e att de blev inte ett lika jobbigt bakslag den här gången vilket måste betyda att jag piggnar på mig mer å mer! Trots dipp dagen så har jag faktiskt orkat mig ut å plockat blommor mm :-)
I morgon e planen att jag ska må bättre så jag å Gaya kan mysa lite!
På måndag ska jag satsa på att orka va igång, kanske åka in till stan, behöver nya skor mm... jag ska leva som en "vanlig" människa, en frisk människa, ska bara glömma all skit å leva livet dom sista dagarna innan rävgiftet drar igång... de e sagt att cellgifterna börjar nästa vecka.. :-(
Jag hoppas verkligen att dom inte raserar mig totalt nu när jag äntligen börjar piggna på mig.. vet inte hur många ggr min kropp orkar "börja om"... om jag fick bestämma skulle jag vilja stoppa tiden så nästa vecka aldrig inträffar... ibland försöker jag glömma bort att allt detta faktiskt händer på riktigt, men ganska snart igen så blir jag påmind om att de e på riktigt :-/ fattar inte hur jag kan ha sån otur att alltid göra illa mig/bli sjuk.. måste ha en riktigt rutten kropp...
Jag har alltid tagit de mesta med en "klackspark" å alltid rest mig oavsett situation men nu e jag trött, ledsen å deppig... jag brukar vara stark men vet inte om jag e tillräckligt stark nu, kommer krävas en hel del jävlar anamma för att orka gå igenom detta, hoppas jag lyckas hitta styrkan till de... även den starkaste behöver stöd ibland å nån som säger att allt kommer bli bra... :-/
Avslutar med fina bilder Stefan fotat, natti vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards