Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Annica - 4 juni 2016 23:48

Jag har ju gjort en "egen" insamling på Cancerfondens hemsida där mitt mål e att få ihop 5000:- så skänk gärna en slant :-)
https://www.cancerfonden.se/insamlingar/annica-skogzberg
Jag har även smycken till salu där jag skänker 50% av överskottet till "min" insamling (dom kostar 50:-/st), lägger ut bilder på dom i slutet av inlägget och e ni intresserade å vill köpa nåt smycke å stödja Cancerfonden så skriv en kommentar så återkommer jag till er, kom igen nu å köp smycken å gör en god gärning!!
I morgon ska jag ta upp ett ämne som tyvärr e ett nödvändigt ont efter operation... men i dag blir de inge mer så go natt alla vänner :-))



Av Annica - 4 juni 2016 00:31

Då va de dags för nästa sak på "att göra listan"... :-/ 
På onsd den 8/6 har jag fått tid på accesmottagningen för att operera in min nya vän å inneboende, portacaten.. e lite nervös inför de... men de går nog bra.. har jag klarat av stora bukop så ska jag nog klara av en sån här op oxå, i förhållande till bukop så e ju detta en fis op... ;-) 
De e väldigt mycket saker som händer nu, den ena saken som avlöser den andra... men de e väl så de e.. 
Hur som haver så e jag redo att bekämpa å döda denna skit sjukdom å jag vet att de kommer bli tungt, jobbigt, fruktansvärt å jag kommer att ha dagar då jag mår väldigt dåligt.. men kommer även ha "bra" dagar å de e dom dagarna jag ska koncentrera mig på, jag ska klara detta!! 
Den här jävla skit sjukdomen ska jag döda!!! 
Natti, natti alla goa vänner :-)) 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards