Alla inlägg den 28 juni 2016

Av Annica - 28 juni 2016 23:09

Vilken mysig dag vi haft i dag :-)
Ska sammanfatta en lång dag kort..
Åkte till Öregrund där vi stannade å strosade lite medans vi väntade på färjan, å trots att våran lilla damphund e 10 år så beter han sig som en valp ;-) han har verkligen haft kul i dag, men nu e han såå trött, blir mycket för hans lilla huvud med nya ställen ;-)
När färjan kom åkte vi över till Gräsö å väl där åkte vi till badet å trots att de sägs att polarhundar e riktiga badkrukor så har Tyson de så bråttom ner till vattnet, han kan inte komma i fort nog!
Ingen badkruka han inte ;-)
Vi dukade upp picnicen å sen smaskade vi i massor å jösses va gott de va!!!!!
Mums!!!
Efter maten åkte vi runt på Gräsö å hittade flera fina smultronställen vi stannade å utforskade å fikade mm..
Sista promenaden på Gräsö innan vi åkte hem så va luddtass så trött i huvudet så ögonen va sprängröda.. lilla trollungen :-)
Summa summarum blev att vi hade en superdag, supermysig dag, plus att jag lekte att jag va Fantomen igen = jag som e sjuk fick en "normal" dag så jag nästan glömde att jag va sjuk å lekte i stället att allt va som "normalt".. ;-)
En sak jag har märkt sedan cytostatikan e att jag blir trött så fort, har inte alls samma ork längre...
Ang mina elefantfötter å ben så har jag nu pratat med läkaren å pga att dom tagit bort så många lymfkörtlar på mig så har jag förmodligen fått lymfödem.. alltid ska de va nåt skit :-/
superjobbigt e de i alla fall.. kan ju inte böja benen ordentligt ens..
Ska börja med stödstrumpor, hoppas de hjälper...
Nu e jag så trött efter dagen så nu ska jag sova..
Avslutar med bilder från i dag :-)
Natti natti vänner :-))

Av Annica - 28 juni 2016 00:24

I dag har jag varit in till Ackis å tagit nya prover plus att jag även fick svar på dom snabbt å cancermarkören hade sjunkit, inte mycket men de går åt rätt håll i alla fall :-)
Annica = superglad!!!!
När vi kom hem så firade jag detta med att vara med fina Gaya.. stod å borstade, masserade, gosade mm i nästan två timmar å Gaya myste hela tiden :-)
I morgon ska vi åka till Gräsö å ha picnic :-) god sallad med majs, paprika, tomater mm å kyckling, baguett med ost å melon till efterrätt, ska bli mums!
Ska bli superkul att åka iväg på en dagsutflykt, jag behöver ladda batterierna tills på måndag...
På torsdag e de nya prover å på fredag läkarbesök.. får se om de bara e klubban som skiljer mig å Kojak åt då för nu jäklar rasar håret i raketfart, inge kul alls.. :-/
Nu ska jag försöka sova bort min jädra migrän.. har så ont så spyerna e nära.. avslutar med kloka ord..
Natti natti vänner :-))



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards