Alla inlägg den 3 mars 2017

Av Annica - 3 mars 2017 23:55

Finns de nå värre än väntans tider... 

Bara vänta, vänta, vänta å åter vänta.. e så jäkla frustrerande :-/ 
Hur lång tid kan de eg ta..? 
Känns som att jag har väntat en hel evighet nu fast de bara e 10 dagar...
Nu över helgen lär de ju inte heller hända nåt så tidigast måndag kommer jag få svar... fattar inte att de kan ta sån tid att få svaret... 
Röntgensvaret... 
De e ju de som e avgörande för vad som nu ska hända med mig.. :-/ 
Känns lite sisådär... e jättenervös över svaret.. :-( 
Fast jag börjar bli van nu, med att vara nervös.. var tredje vecka å månad e jag ju alltid supernervös inför prover, läkarbesök å röntgen.. 
De e som att jag just nu lever 3 veckor i taget.. 
Vecka 1 å 2 känns de ok men när de sen närmar sig provtagning å läkarbesök vecka 3 så börjar oron å nervositeten komma igen.. e proverna bra å läkaren inte har nåt nytt att berätta så lever livet igen i dryga 2 veckor å så fortsätter de om å om igen men om proverna eller läkarbesöket gick dåligt så e dom närmsta dryga 2 veckorna ett enda stort orosmoln... som vid min förra provtagning å läkarbesök, de gick ju inte så bra så nu e tiden till nästa besök väldigt oroande å stressande.. 
Jag lever inte bara 3 veckor i taget utan även 3 månader i taget då jag röntgas var tredje månad.. 
Är röntgen utan anmärkning så kan jag vara "lugn" i 3 månader tills de e dags för nästa röntgen men finns de nå förändringar så ändrar sig allt... 
Så just nu e livet inge roligt alls... känns som att de inte e nån ide att planera nånting som e längre bort än 3 veckor, kan inte ens tänka å planera nåt inför sommaren då jag inte vet hur mitt liv e då... :-/ 
Jag vet att man eg inte ska tänka så här men som livet e just nu så e de ofrånkomligt... 
Från de ena till de andra så e Stefan mega förkyld :-( 
Jag har nu i kväll börjat bli konstig i näsan å ont i halsen å jag håller mina tummar å tår att de stannar där för mig för jag får inte bli sjuk!!
De tar så hårt på mig att bli sjuk så de vill jag verkligen inte bli.. :-/ 
Jag äter apelsiner, blåbär, grapefrukt å en massa andra nyttiga frukter å bär varje dag för att förhoppningsvis hålla alla elaka bassilusker borta :-) 
De vore inge kul för Gaya heller om jag blev sjuk för då får hon ju inte komma ut på roliga ridturer så jag håller mina tummar å tår att jag inte blir sjuk!! 
Nu ska jag snart sova så natti natti :-)) 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards