Alla inlägg den 9 november 2009

Av Annica - 9 november 2009 22:18


Har nu kollat dom sista fällorna och dra på trisser men där låg en DRAK jä_el.....


  


Nog för att jag har dom vassaste tänderna i hela världen men den här draken var faktiskt väldigt stor så mina dödens käftar blir nog som mina mjölktänder såg ut i jämförelse med den här killen...


  


MEN...


JAG HAR EN PLAN....


En av mina vänner är STOR, och då menar jag riktigt stor....

Ska låta den fula, äckliga draken ligga kvar och hämta en av mina stora vänner i morgon så får han mosa draken !!


Ser verkligen fram emot att få se draken bli till mos så han blir platt som en pannkaka, ev "saker" som trycks ut ur honom när han blir mosad tar jag hand om, MUMS !!!

Jag älskar rått kött och inälver och blod......


FÖR....


Jag är ju nästan en varg, min kusin är en varg i alla fall... Tungan ute


Hoppas tiden går fort tills min stora vän kommer i morgon, jag längtar såååååå !


Tass, tass... Tyson

Av Annica - 9 november 2009 13:33


                                                  

                         


I dag har jag varit och kollat mina trollfällor, OCH....


Vad tror ni var där.....


                                                  

                    


En TOMTENISSE !!!!!!


Hör och häpna men det satt en liten nisse i ena fällan...              


Och jag som inte tror på tomtar, ack så fel jag haft...


Jag stod i valet och kvalet om jag skulle låta han leva eller äta upp honom men jag har aldrig smakat tomtekött så han fick leva, på ett villkor...


Han ska bli min passupp !

Han ska hämta leksaker till mig och leka med mig när jag vill, köpa goda godisar mm.

Mopsar han upp sig så får han se dödens käftar och jag får smaka tomtekött för första gången Tungan ute

Bäst han sköter sig !!!


Ska tillbaka till skogen och kolla dom andra fällorna snart, kanske finns det något mer spännande i dom...


Kanske en till sån här:    


Ska bli sååå spännande att kolla !


Vad tror ni, blir det fler tomtar eller rent av någonting helt annat..??


Tass, tass / Tyson


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards