Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Annica - 13 mars 2011 20:27


  


Hemma hos oss ser det ut så här när Stefan och Tyson har hockey kväll =)


Gullungar =)

        


   


Jag älskar min vovve sååå mycket och skulle gärna vilja ha en till Husky MEN...

Tyvärr så har ju dom flesta problem med att vara lösa pga jaktinstinkten och jag vill ha en hund som kan vara lös !

Annars så älskar jag hur Huskysar är... Pigga, alltid på g, busiga, påhittiga och enormt smarta =)

Alla säger ju att det är så svårt att få en Husky trött men det tycker inte jag, allt är nog relativt...

Tyson får ca 5 - 6 dagar / vecka gå runt 1 mil inkl spår och sök övningar + dra sin pulka minst 1 dag / vecka och det räcker i alla fall till honom och jag vill ju ha en hund som orkar och vill hänga med på turer så för mig är en Husky till 99,9% perfekt =)


Dom senaste dagarna har han inte gjort exakt det han behöver pga att jag mått så dåligt men jag hoppas att det blir bättre snart !


Go kväll på er alla !


Av Annica - 13 mars 2011 16:06

   


Solförmörkelse x 100000, tänk er det...  


Om det var totalt mörker i flera månader, tänk så trist det skulle vara...


Och farligt....


För då kan alla vampyrer  härja helt hur dom vill utan att solen kommer och dödar dom...

Sååå läskigt...

Eller...

Det kanske inte finns några vampyrer...???


Jag som älskar att se rysare (speciellt då vampyr / varulvs filmer) såg häromdagen en film som heter "30 Days of Night" och vilken jäkla skitfilm...

Blä...

Ej sevärd...


Trailer:



Men trots det så kunde jag ju ej låta bli att se tvåan på den filmen också...

Och jag säger samma sak om den, SKITFILM  

Blä x 1000....


  



Av Annica - 13 mars 2011 11:57


           


Jag sliter mitt hår, vänder mig ut och in, provar allt, börjar bli tom på ideér nu....

Håller på att bli tokig...

Vad ska jag göra...?

Det här tar kål på mig...


Min jävla mage...

Varför gör det så ont..??

Kan inte röra mig utan när det är som värst så bara ligger jag och svettas som en gris pga smärtan...

I morse när jag var i stallet så visste jag inte hur fan jag skulle klara av det utan att krevera...


Har skickat älskade Stefan till apoteket med en lista på alla dess olika medel som jag ska prova, hjälper inte det så måste jag nog pallra mig till doktorn trots att jag egentligen inte vill, gillar inte sjukhus....

Jag hoppas verkligen att det som finns på apoteket hjälper innan detta sänker mig helt och hållet...


Ja, ja... Nu är jag färdig gnälld för i dag.... Fast det är ju min blogg så jag kan gnälla precis hur mycket jag vill ;-)



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards