Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Annica - 20 mars 2011 13:57


            


Vilket väder


Strålande sol som värmer härligt på allas vintertrötta kroppar, mysigt !

Det har verkligen varit en lång och kall vinter i år så solen är välkommen =)


Bättre lite skit i hörnet än ett rent helvete...


Ja, det är ett ordspråk som säkert stämmer väldigt bra.


Min mamma var väldigt pedant med allt, och då menar jag allt...


Själv så är jag nog lite pedant med vissa saker, har jag hört, hmmm  


Ex så är jag "allergisk" mot djurhår som på något konstigt vis klistrar sig fast på ALLT, mattor, kläder mm, här hemma så är klädrollern min bästa vän  

Jag tror att hundhår har hullingar på sig för dom sätter ju sig som dom hade superlim på sig...


Från det ena till det andra så tyckte jag ju att Dartan ej var halt längre men nu tyckte jag han markerade...

Ska kolla i morgon igen så får vi se...

Han verkar ju inte må så speciellt dåligt i alla fall av vad jag har hört att han pysslar med i hagen ;-)

Veterinären jag pratade med tyckte jag skulle låta han kurera sig i minst 2 veckor innan dom kom ut och kollade honom, muskelskador tar ju sin tid, jag kan ju bara se till mig själv som fortfarande känner mig som att jag skulle ha blivit överkörd av ett tåg, eller rättare sagt överkörd av en häst  


That's life !




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards