Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Annica - 12 mars 2011 19:25


                


Strålande sol hela dagen i dag


Sånt gillar jag och det är jag nog inte ensam om ;-)


Jag håller på att bli tokig på min jävla mage... Vad fan är det som hänt, varför gör det så ont..??

Hoppas det går över snart för jag klarar inte en sån här dag till...


I dag var det första dagen som dartan har fått vara ute heldag sedan han gick omkull och det tror jag han uppskattade, att få stå i solen och sola =)

Han blir bättre och bättre min lilla pojke, nu är han "bara" halt i traven, alltid nåt...


Jag har svårt att fatta vilken jävla grej vi var med om...


Jag låg fast under min häst...

Alldeles själv...

Rädd....

Ont...

Är så tacksam att allt ändå gick så bra som det gick, kunde ju ha gått mycket värre....

Kanske finns det någon bland molnen som vill ha kvar mig här nere ett tag till ;-)


Trevlig helg  


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards