Direktlänk till inlägg 10 juni 2016

Fredag 10/6... (2 dagar kvar)...

Av Annica - 10 juni 2016 22:51

Nu har ännu en dag gått vilket innebär att de bara e två dagar kvar innan min behandling kör igång.. :-/
Vet eg inte vad jag tycker om de.. ena sidan så vill jag stanna tiden för att jag inte vill å andra sidan så känns de som att nu kör vi så jag kan få bli av med min inneboende nån gång för den vill jag vräka så fort som möjligt!!
De som skrämmer mig med cytostatikabehandlingen e hur jag kommer att må, e ju livrädd för att jag ska däcka totalt.. jag som e så glad att jag äntligen piggnat på mig, ok att jag inte e lika pigg som förut men jag har ju piggnat på mig rejält så jag vill inte bli dålig igen.. :-(
I dag har jag haft en blandad dag.. har varit å myst med fina Gaya å njutit i stall luften vilket va underbart men när jag kom hem dippade jag ner i nån svacka.. tycker inget e kul just nu å känner mig mest ledsen å hängig... :-( blir nog bra i morgon när jag får träffa Gaya igen, hon gör mig alltid glad :-) hon e sån busunge, en riktig liten tonåring, välter skottkärran när Jessica mockar hagen.. välter vattenhinkarna som Jessica bär ut.. lilla slyngeln ;-)
Som vissa av er vet så har jag ju startat en insamling på Cancerfondens hemsida där mitt första mål e 5000:- å jag säljer bla smycken där 50% av överskottet går till den insamlingen så vill ni köpa nåt e de bara att lämna en kommentar så hör jag av mig till er :-) sätter in några bilder som ex.

https://www.cancerfonden.se/insamlingar/annica-skogzberg
De e super bökigt att inte få göra så mycket med armarna, speciellt inte höger armen innan portacaten läkt å eftersom jag e högerhänt så gör jag vissa saker utan att tänka mig för.. mycket går ju av bara farten men jag försöker tänka till ;-)
Nu ska jag fika så må så gott alla vänner :-))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards