Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Annica - 19 februari 2011 19:51


               


Jag kom att tänka på en sak...


Varför är det så många som tycker att katter inte är lika mycket värda som andra djur, ex hundar..??

Det är ju inte bara en gång man hört genom åren att det är ju bara en kattjävel...

Hur kan man säga så..??

Är inte katter lika mycket värda som andra djur, det är ju faktiskt också ett liv...


Själv så kan jag inte förstå mig på människor som resonerar så, dom kan aldrig ha träffat en katt....


Jag kan ärligt erkänna att innan vi skaffade våran första katt så hade jag aldrig kunnat trott att det var så trevliga, gosiga och roliga husdjur =)


Själv så tycker jag att dom är underbara, dom förgyller ens dag, finns det något mysigare än att ha en liten luddboll spinnandes såå nära, nära...

Mysigt =)


Självklart så är hundar också super roliga husdjur men jag tycker att det är dags att katten får lite mer värde !!


Det är ett liv med lika mycket känslor som alla andra...


  



Av Annica - 19 februari 2011 12:56


           


Alla bilder som jag lägger in på min blogg är copyrightskyddade © och tillhör MIG och endast MIG !!!


Det enda sättet för "andra" att använda mina bilder är om jag säljer dom och det har jag inte gjort...


Såå...


Kom ihåg det nu alla där ute att inte använda mina bilder !!!



             






Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards