Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Annica - 20 februari 2011 20:42


            


Nu blir jag arg, riktigt arg  


Jag har nu ännu en gång hittat MINA foton lite här och var på nätet vilket inte är ok...


Jag har sagt det förut och jag säger det igen...


MINA foton är MINA, ge faan i dom eller fråga mig INNAN ni snor dom !!!


För dom som inte vet så kan jag lära ut att det finns en lag som heter UPPHOVSRÄTTSLAGEN vilken ger upphovsmannen ensamrätt om verket om inte upphovsmannen ger sitt medgivande.

Lagstiftningen kan också ge skadestånd till upphovsmannen...

Den ideella rätten innebär att den som skapat ett verk har rätt att bli omnämnd som upphovsman och ett skydd att inte verket används på ett sätt som kränker upphovsmannens goda namn...

 

 

          

 

 


Bloppis-annons
Av Annica - 20 februari 2011 16:42

Bruna ridstövlar i mocka, lite fodrade

 

Normal vadvidd

 

Storlek 38

 

Begagnade men välskötta !

 

Kan skickas men då får köparen stå för frakten

 

 Maila för mer info =)

 

 

Klicka för att stänga fönstret

 


Hästar & Ridsport, Säljes - Uppsala (Uppsala län)
Pris:    200:-
 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards