Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Annica - 23 februari 2011 14:24


                     


Jag trodde jag drömde i morse när jag vaknade och kollade termometern...


-26 grader  


Det är ju fanimej inte klokt, människoplågeri att vara ute i sådan kyla  


I dag har jag varit hos doktorn, det tog såå lång tid, var där hela fm, suck...

Hatar att åka till doktorn plus att dom i dag fyllde upp något slags förråd till vampyrer tror jag då dom tog ca 10 rör av mig så nu har jag nog inget blod kvar i kroppen ;-)

Läkaren ska kolla allt, dom tog alla prover man kan så vi får väl se vad / om dom hittar något som kan förklara allt, ex viktnedgången.

Alla tjejer vill väl gå ner i vikt men kanske inte 1 kg i veckan hela tiden...

Det är ganska drygt då jag hela tiden måste köpa nya kläder, vilket i och för sig inte gör så mycket  

Ska tillbaka och kolla ev blödningar i magen, hmmm, känner inte för att göra den undersökningen...


En sån här kall vinterdag så avslutar jag med några mysiga sommarbilder  


  


  


  


  


  


  



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards