Alla inlägg den 6 november 2013

Av Annica - 6 november 2013 19:44


                                             


Lyckorus e väl en härlig känsla  


När man blir sådär glad och euforisk så man e högt uppe ovanför molnen..


Så känner jag när jag rider  


Jag älskar det!


De blev ju inte så mycket "ridning" den sista tiden med Dartan innan han blev en ängel så att kunna rida ordentligt nu igen är verkligen superkul, plus att jag får förtroendet att rida en så rolig å fin häst oxå, de e lycka de =)


Min fina medryttarhäst e verkligen superrolig, varje gång vi kommer tillbaka efter en ridtur så längtar jag till nästa, känner mig som ett barn med ponny igen  


Hon e ju så rolig att rida, lilla helium hästen, för hon e lika pigg som en som skulle råkat få i sig lite väl mycket helium och de e bla de jag gillar hos henne, hennes positivitet mm  


I dag har vi ridit ut med Jessica och hennes nya fina häst Nouva och stackars Jessica som inte har ridit på ett tag trodde hon skulle ut på en lugn tur med pensionären Blenda.. hmm.. icke sa nicke  

Men kul hade vi  

Ser fram emot nästa tur!


                                                   


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards