Alla inlägg den 21 oktober 2013

Av Annica - 21 oktober 2013 17:54


                


Visst har väl hösten sin charm, vilka enorma färger naturen bjuder på  


I går va jag ute på en ridtur med Anette och hennes häst som sällskap, kul =) och i dag red vi själva, MEN.. vi va inte själva för de.. 

Mötte en massa människor mitt under ridturen som ville ta kort på mig å Blenda.. de va ett tiotal från Japan med kameran mitt på magen å största smilet jag någonsin sett.. dom pratade med mig men jag fattade ju inte ett ord av vad dom sa, kan ju liksom inte japanska   undrar va alla dom kom ifrån mitt här ute i ingenstans...


Vår vän räven fortsätter att komma, han e här varje kväll nu och han blir tuffare å tuffare för varje dag, snart kommer han nog flytta in  


Visst e han söt..



Sen har vi ju fått en vän oxå som brukar komma å hälsa på när vi e å fiskar, vår vän bävern =)

Riktigt coolt faktiskt för de e få förunnat att få se bäver så nära och så ofta, kolla klippet på bävern å glöm inte att ha ljudet på.. lilla pruttnödiga bävern  



Söta va   






Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards