Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Annica - 9 oktober 2010 20:54


            


Ok, i dag smiter jag in med ett annat inlägg och fortsätter med mina fd bebisar i morgon i stället då jag varit med om nåt spooky i dag, igen....


Tvättmaskinen var igång i dag här hemma...


Alltså....


Trots att den var avstängd och luckan helt öppen så lät den för fullt....


Men bara när jag vände ryggen till....


Jag har ju skrivit lite förut om att jag tror att någon från andra sidan spelar mig ett spratt och i dag hände det igen...


Satt i soffan och tittade på tv då jag hörde att tvättmaskinen var i full gång trots att varken Stefan eller jag tvätta, hmm...

Jag går in i badrummet och tittar och då tystnar den, helt tvärtyst blev det...

Går tillbaka till vardagsrummet och då kör den igång igen...

Och så där höll det på ända tills Stefan kom hem på em...

Hmmm....

Vet inte riktigt vad jag ska tro...

Är ju inte första gången det händer konstiga saker här men det var första gången någon som inte bor här tydligen har mycket smutsig tvätt och ingen egen maskin  


Det som är det lustiga är att det händer alltid när Stefan inte är hemma och det beror inte på att jag råkat knaprat i mig för mycket värktabletter och inte är jag full heller...


Förut har jag ju bara hört hur något låter som att det är någon som är uppe på vinden och håller på att möblera om men så här har jag aldrig upplevt det förut... 


Undrar vad / vem det är, snäll / elak... 


Man kanske skulle ta hem ett medium...

   

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards